Kerti Tippek

Czeróczki Zsuzsa kertészmérnök blogja

Magamról

2015. március 07. 22:56 - Czeróczki Zsuzsa

Czeróczki Zsuzsanna vagyok kertészmérnök és virágkötő. Két fontos célt tűztem ki magam elé az életben, hogy kertész legyek és édesanya. Igazán szerencsésnek érzem magam, hogy e két dolog koordinálásával telnek a mindennapjaim :) 

cz_zs.jpg

Fotó: Szegfi Robi - kepzelet.com

A Kecskeméti Főiskolán végeztem kertészmérnökként. Eltöltöttem három tartalmas évet Budapesten a Kertészeti Egyetemen Tájépítész és Településtervezési Karán. Az itteni tanulmányaimat végül nem fejeztem be, viszont szakrajzolói szakképesítést szereztem. Az első kislányom születésekor a virágkötő vizsgáim is letettem.  A virágkötészet örök szerelmem. Jól beszélek angolul, németül kevésbé, lelkesen tanulok spanyolul. Két kislányom van Jázmin és Jáde. Budapesten élünk, pici a kertünk de nagyon szeretjük.

1.jpg
Fotó: Szegfi Robi (kepzelet.com)

A Czeróczki Díszfaiskola a Szüleim vállalkozása, amit nagyjából az én születésem (1984.) körül alapítottak. Ebben nőttem fel, és már pici gyerekként tudtam hogy nekem ebben kell dolgoznom, mert az én szívem ide húz. Nagyjából 15 éve tervezek kerteket, parkokat, balkonokat. A munkámban fontosnak tartom a környezettudatosság, a funkcionalitás, és a fenntarthatóság alapelveit.

vazlatterv.jpg
Legszívesebben kézzel tervezek (skicc)
Örömmel segítek, hogy a kerted paradicsommá varázsoljuk. Kertészmérnöki szaktanácsadás ügyében keress az alábbi elérhetőségeimen: 30/2275512 vagy zsuzsa.cz@gmail.com.

 

Az eddigi munkáimból néhány a teljesség igénye nélkül:

Családi ház, Dabas -2006.

Berkenye Lakópark, Dabas - 2006.

Családi ház, Hernád -2007.

Művelődési ház, Hernád -2007.

Családi ház, Dabas - 2007

II. Világháborús emlékmű, Dabas - 2008.

Gordiusz Udvarház, Dabas-Gyón - 2008.

Családi ház előkertje, Dabas - 2009.

Villakert, Kecskemét - 2011.

Kerekegyerdő Bölcsőde kertje, Kerekegyháza - 2012.

Családi ház, Újhartyán - 2014.

Utcafront (közterület), Bp XI.ker -2014.

Bölcsődei mezítlábas parkok Bp XI. kerület - 2016-2017

Vadaspark, Inárcs - 2017.

Villakert, Újhartyán - 2018.

Családi ház, Dabas - 2018.

Társasház előkert, Budapest - 2018.

Gordiusz Udvarház parkolói, Dabas - 2008.

 

Elérhetőségeim:

30/2275512,        zsuzsa.cz@gmail.com

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr898597848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása